> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 19 maja 2015

500! Anonimowy Grzybiarz vs. Szafa Pełna Głodu

500 wpis, kto by przypuszczał!

Z tej okazji niesamowitym rysunkiem uraczył mnie prężny rysownik Grzegorz "GIP" Pawlak. Wielkie dzięki, stary... przyjacielu! Mam nadzieję, że w tym roku uda nam się zrobić wspólny komiks na konkurs MFK, bo pomysł jest od dawna, tylko trzeba go trochę uaktualnić.

Niżej zajawka, zaś w rozwinięciu fenomenalna praca w pełnej okazałości. I słów kilka, jakem Anonimowy Grzybiarz!






Easter egg: obok drzewa leży SZAFA PEŁNA GŁODU. Szafa jest bohaterem jednego z pierwszych opowiadań, jakie napisałem w gimnazjum i jednego z pierwszych tekstów, jakie przerobiłem na komiks - a co za tym idzie, jednego z pierwszych komiksów, jaki powstał do mojego scenarka (uff, długi i trudny wywód). Ten wstydliwy staroć, o którym zdążyłem już zapomnieć, możecie przeczytać/oglądnąć w TYM MIEJSCU. Tylko potem nie mówcie, że nie ostrzegałem.

Dzięki wszystkim, którzy zaglądają i czytają. Bądźcie zdrowi! Jak na razie blog ma się dobrze i wszystko wskazuje na to, że wpisów będzie tylko więcej - ostatnio nie nadążam z aktualizacjami, kolejka gotowych tekstów czekających na publikacje ciągle rośnie. Stay tuned!

Myślę nad założeniem fanpage'a na Facebooku, ale nie mam nazwy. Może Popkulturowe grzybobranie? A może nie?

1 komentarz:

GiP pisze...

Aleś posłodził :D Dzięki ;)
"Popkulturowe grzybobranie" - jestem na tak