> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 6 września 2008

Post 12 - Niusy



Tegoroczne MFK zbliza się wielkimi krokami. Szykuję kaskę, bo jak zwykle w pazdzierniku wydaje się więcej komiksow niz podczas całego Bozego roku. Do tego dobry wrzesień (Fables#3, FMA#12, Janko Pistolet, Hellboy:Animated i oczywiście FROM HELL).


Zig Zap puszcza Batman TAS (od 15 września), Puls Simpsonów (pn-pt o 18:30, niestety z dabingiem, chociaż Homer fajnie brzmi), TVP1 w każdy piątek zapodaje Rzymem (polecam wersję nieocenzurowaną na TVP2 ok. 23 w sobotę), Polsat leci z kolejnym sezonem Gotowych na Wszystko a słyszałem też jakieś pogłoski na temat Dextera. Tylko siedzieć i oglądać TV. Niestety...


... w LO nie jest łatwo. Nauczyciele od razu walą z grubej rury i nie obchodzi ich wymówka, że nie mogłem zrobić zadania, bo oglądałem Simsonów...


Smutne wieści to takie, że ani Wartości Rodzinne Śledzia, ani Zebrane Osiedle Swoboda nie ukażą się w październiku(Szrama Kołsuta tez nie). Osiedle jest przesunięte na 2009 (akurat będzie okrągła rocznica serii). Możecie o tym poczytać na blogu Śledzia. Te smutne wieści rekompensuje świetna plansza osadzona mocno w klimatach Osiedlowych, która jednak nic nie znaczy.
Podobno na serio nic. Ale i tak jest fajna.


Wspomniano o mnie na Motywie Drogi, nazywając mnie "Największym fanbojem Śledzia na Ziemi". Teraz Scarr się ze mnie śmieje i ciągle mówi "Grzybiarz, lol, wspomniano o Tobie na motywie dorgi!".


Podobno Manzkou ma prawa do komiksów Moore'a. Podobno mają wydać jakieś Top10 zbiorcze. Czy cuś. Fajnie by było jakby jeszcze coś wydano u nas Wujka Alana, jak go niektórzy nazywają. Wiem, wiem. Jest przecież From Hell, ale tak to już jest, że ciągle się chce więcej...


Wreszcie przyszła paczka z Savage Dragon Archiwes vol.1. To 616 stronicowe tomisko ledwo zmieściło mi się na półce. Ale będę miał czytania... :)


Powoli zbliżam się do końca Studium we Mgle, ale mam już pomysł na następne części. Jak zwykle - będzie się działo.


Trzymajcie się.



P.S. Chyba nikt nie czyta tego bloga, ale fajnie tak sobie czasem popisać.

5 komentarzy:

Nemofish pisze...

Ja również czekam na From Hell. Swoją drogą, to chyba niedawno leciała na polsacie wersja filmowa z Johnnym Deepem (aka Jack Sparrow). Chcociaż na Millerowego Ronina też czekałem ze zniecierpliwieniem, a jak co do czego doszło to ciężko było mi sie rozstać z kasą:/

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Bartek "godai" Biedrzycki pisze...

Przyznaj się, ten PS to wrzuciłeś tylko po to, żeby ludzie ci komentowali, że nie pizesz do szuflady?

;)

Bartek "godai" Biedrzycki pisze...

A, na marginesie...

Kuźwa.

Podcasty godai'ego i JAPONfana. Tak się to odmienia. Będę tępił cały internet, aż się nauczy :D

Jan Sławiński pisze...

zmieniłem :)